Koliko jezika govoriš, toliko ljudi vrijediš!
Naši učenici i učitelji stranih jezika obilježili su Europski dan jezika (26. rujna)
Svi učenici viših razreda, kao i neki mlađeg uzrasta, obilježili su Europski dan jezika (26. rujna) različitim aktivnostima, bilo je tu online kvizova, jezičnih igara, slagaljka, enigmatskih zagonetaka, jezikolomki. Aktivnosti su se provodile cijeli tjedan, od 24. do 28. rujna.
Prvi put je Dan europskih jezika obilježen 2001. zajedničkom inicijativom Vijeća Europe i Europske unije. Ciljevi obilježavanja Dana europskih jezika jesu: upozoriti javnost na važnost učenja jezika, promicati bogatu jezičnu i kulturnu raznolikost Europe te poticati cjeloživotno učenje jezika u školi i izvan nje.
PŠ Glogovnica
U Područnoj školi Glogovnica učiteljica Barica Blagaj obilježila je Europski dan jezika s učenicima 3. i 4. razreda.
‒ Razgovarali smo o Danu europskih jezika i prisjećali se koje europske zemlje znamo. Izrezali smo imena europskih zemalja na engleskom i lijepili ih na plakat How many european countries do you know? Zatim smo slušali izraz „Razgovaraj sa mnom!” na različitim jezicima te pogađali o kojem se jeziku radi. ‒ ispričala je učiteljica Blagaj.
Viši razredi
Europski dan jezika obilježili su i učenici 6. razreda s učiteljicom Irenom Horvat.
‒ Učenici su radili u grupama po četvero i trebali su riješiti dva zadatka. Svaka grupa dobila je kopiju stranice iz osmojezičnog rječnika – paralelno napisane riječi na švedskom, flamanskom, njemačkom, engleskom, talijanskom, španjolskom, francuskom i hrvatskom jeziku. Zadatak je bio pronaći riječ „knowledge” (znanje) na svim jezicima i uvrstiti riječi u križaljku. U drugom zadatku svaka grupa je tražila različitu riječ koju su trebali prepisati u tablicu pored odgovarajućeg jezika. ‒ objasnila je učiteljica Horvat.
Istu aktivnost radio je i 8. d s učiteljicom Gordanom Horvat Mesić. Najbrža i najtočnija grupa je osvojila narukvice s natpisima za Europski dan jezika, a svi su za trud zaradili naljepnice s natpisom Razgovaraj sa mnom! na različitim jezicima.
Učenici 5. d i 5. e igrali su trojezični memory sa slikama i riječima, a učenici 7. d igrali su igru Zabio i memory.
Tekst: Leon Cerovec, 5. r.
Fotografije: Irena Horvat, dipl. uč.