Na matematičkom „Klokanu” riješio test 100 %
Ivan Vujčetić, učenik 7. razreda naše škole ove je godine imao 100 % točno riješen ispit na matematičkom natjecanju „Klokan bez granica”. Takav rezultat zaslužio je da potražimo Ivana čak i pod ovim nepovoljnim epidemiološkim uvjetima. Kratko smo s njim razgovarali ispred škole i saznali tajnu njegova uspjeha
Ivan Vujčetić učenik je 7. razreda naše škole. Na međunarodnom natjecanju „Klokan bez granica” održanom 17. rujna ostvario je 100-postotnu točnost i time nastavio niz izvrsnih matematičara naše škole. Ivan od malena pokazuje interes za matematiku. Na „Klokanu” sudjeluje od trećeg razreda, a ovo mu je dosad najveći uspjeh.
– Kad sam bio manji, roditelji su puno radili sa mnom, pomagali mi u učenju i vježbanju. Matematiku sam zavolio od prvoga razreda. Sad idem na dodatnu iz matematike. Trenutno nam je teže održavati dodatne sate zbog epidemije pa moramo zadatke rješavati online, ali nam učiteljica objasni ono što nam nije jasno na redovnome satu, dok ostali rade zadatke. – objasnio je Ivan.
Ivan se na „Klokanu” natjecao u kategoriji Benjamin, u koju spadaju učenici 6. i 7. razreda. Zadatci na natjecanju nisu jednostavni, traži se logičko i kombinatoričko mišljenje.
– Na prvu nisam ni shvaćao da sam postigao nešto veliko. Prijašnjih sam godina bio uglavnom oko 20. mjesta. Ove godine sam najbolji u Hrvatskoj. Izgleda da sam napredovao! – kroz smijeh kaže Ivan.
Osim matematike Ivana interesiraju i ostali prirodni predmeti. Uključio se u male kemičare, a sviđa mu se i fizika. Izvrstan uspjeh postiže redovitim učenjem i pisanjem zadaća.
Osim što je odličan učenik u redovnoj školi, Ivan ide u glazbenu školu i trenira nogomet. Svira tamburicu brač i već je više puta sudjelovao na međunarodnim tamburaškim natjecanjima u Požegi. Nogomet trenira u NK „Radnik” te i na nogometnim turnirima osvaja medalje.
– Nogomet vidim kao mjesto na kojem izbacim sve iz sebe, gdje se opustim, ali ne mislim se njime profesionalno baviti. Odmalena sam volio matematiku pa ću se najvjerojatnije u budućnosti baviti nečime što ima veze s matematikom. Planiram se upisati u matematičku gimnaziju, a onda ću vidjeti što dalje.
Tekst: Dunja Rebić, 7. r.
Fotografije: MVR, iz Ivanova albuma