Učenici pišu zadaću, druže se i igraju
Od ove školske godine mnogi su zaposleni roditelji odahnuli jer su njihova djeca na sigurnom tijekom cijelog njihova radnog vremena. U našoj je školi otvoren produženi boravak za učenike nižih razreda
U našoj školi od ove školske godine organiziran je produženi boravak za djecu nižih razreda. Boravak vode dvoje učitelja, Danijela Švagelj i Jasmin Ibrahimagić. Boravak pohađa 33 djece čiji roditelji rade, a žele da im djeca budu na sigurnom. Radno je vrijeme od 7:30 do 17:00, u dogovoru s roditeljima i duže.
U boravku je vrlo zabavno, a imaju jako gust raspored. Prvih sat vremena je slobodno vrijeme da se djeca razbude. Zatim pišu zadaće, a to traje sat – sat i pol, ponekad zna trajati i dva sata. Nakon pisanja zadaće djeca se igraju, a onda se smjene miješaju, pa postoji tzv. organizirano vrijeme. Tada učitelji vole napraviti nekakvu likovnu radionicu ili parlaonicu jer se boravku obilježavaju razni dani, npr. Dan životinja. Zatim učenici popodnevne smjene odlaze na nastavu, a učenici jutarnje smjene popodne pišu zadaće i onda se igraju.
Posao učitelja u boravku razlikuje se od rada u redovnoj nastavi.
– Radila sam u Zagrebu u boravku. Bilo je 35 učenika na mene samu. Ovaj je rad slobodan, mašta radi, no ipak mi je draža redovna nastava jer volim organizirane i isplanirane sate. Da mogu birati, ipak bih odabrala razrednu nastavu. – otkrila je učiteljica Švagelj.
– Ovdje je puno fleksibilnije nego rad u razrednoj nastavi, nema previše pripreme za svaki predmet i mnogo je zabavnije ovdje u boravku. Nema tako striktnoga plana. Ja bih radije izabrao rad u boravku. – rekao je učitelj Ibrahimagić.
Saznali smo i što djeca misle o boravku.
– Ovdje u boravku volim to što mogu napisati zadaću pa se ne moram doma mučiti. Jako volim slagati pazzle. – otkrio je Josip Švagelj, 3. c.
– Moji roditelji rade pa sam zato u boravku. Volim biti ovdje, mogu napisati zadaću, gledati TV, slagati puzzle… Nekad van igramo nogomet. – rekao je Ivan Pavao Picig, 4. a.
– Meni je u boravku odlično. Volim preskakati vijaču i igrati se loptom. Danas smo crtali kućne ljubimce, a ja sam nacrtala macu jer ju želim imati. Ovdje pišem zadaću. Učiteljica mi pomaže pročitati zadatak, a ja onda napravim zadatak sama. – objasnila je Judita Ćurić, 1. c.
– Sviđa mi se u boravku, igramo se, volim slagati puzzle. Učitelji i prijateljica Lara pomažu mi u pisanju zadaće, najviše mi treba pomoć oko matematike. – ispričao je Petar Hodić, 3. r.
Tekst: Magdalena Božić, 7. r.
Fotografije: Jasmin Ibrahimagić, MVR