Kako množiti na japanski način
Učenici 8. b razreda pripremili su prezentaciju o japanskom množenju i vedskoj matematici pa planiraju održati predavanje u svim razrednim odjeljenjima naše škole
Ove školske godine u našoj školi se provodi projekt o Japanu pa su tako Dora Sokač, Leonarda Šatvar, Luka Dominik Pisačić i Elena Miklečić, učenici 8. b razreda, dobili zadatak od učiteljice Katarine Mijić napraviti prezentaciju, tj. kratko predavanje o japanskom množenju i vedskoj matematici.
Prvi im je korak bio da sami sebe upoznaju s Japanom, da nauče množiti na japanski način vodoravnim i okomitim linijama te da si približe pojam vedske matematike.
– Da bi prezentacija bila savršena i da bismo mi bili zadovoljni, sastajali smo se više puta i tada radili satima te na samom kraju uvježbavali prezentiranje – objasnio je Luka Dominik.
Prvo predavanje o japanskom množenju i vedskoj matematici održali su u svojem 8. b razredu.
– Moram priznati da sam, iako sam bila svjesna da me slušaju moji prijatelji s kojima se družim svaki dan, imala tremu jer je ipak tu u pitanju matematika – našalila se Leonarda.
Uslijedila su predavanja u ostalim razredima, a plan je da svoju prezentaciju održe u svim razrednim odjelima.
– Od svih razreda dosad mi je najljepše prezentirati u 5. c razredu jer mi je nevjerojatno vidjeti tu svu djecu koja su bila toliko znatiželjna te su pomno slušala svaku našu riječ i pratila svaki naš pokret – priznala je Dora.
.
Tekst: Elena Miklečić, 8. r.
Fotografije: Katarina Mijić, mag. prim. obraz.
Snimka: Marijan Ivanović, mag. eduk. polit. i inf.